Campanie publicitara

Campanie publicitara radio

Daca ati decis sa extindeti publicitatea in zona radio, este important sa tineti cont de o serie de elemente si detalii:

1. Intrati in legatura cu postul de radio, cautand modalitatile de contact pe internet.

2. Solicitati oferta de preturi percepute pentru difuzare si dupa o analiza atenta, precizati durata pe care o doriti pentru desfasurarea campaniei publicitare.
Un rol important, il are abilitatea cu care veti negocia pretul final, cunoscandu-se practicile utilizate de radio-uri, acelea de a oferta preturi mai mici, pentru o durata extinsa de difuzare, oferind totodata preturi mai ridicate, pentru durate mici de desfasurare a campaniilor publicitare.

3. Pentru crearea spotului/spoturilor publicitare, puteti opta intre diverse modalitati de realizare, cea mai la indemana fiind, realizarea cu misloace proprii, riscanta de altfel, de oarece, lipsa aparaturii si a experientei necesare in astfel de situatii, pot face ca standardele minimale de difuzare sa nu fie atinse.

O alta modalitate, de data aceasta sigura, este aceea de a apela la serviciile unui studio profesionist de inregistrari, cu oameni experimentati si specializati in acest domeniu al productiei audio, care sa va capteze dorintele si sa le transpuna in realitate, facand din campaniile si spoturile dumneavoastra, produse radiofonice competitive, care sa va garanteze mari sanse de reusita in drumul spre tinta propusa.

Puteti efectua cautari pe internet dupa diferite criterii, care sa va conduca spre unul dintre aceste studiouri, folosind cuvinte cheie cum ar fi: “spoturi radio”, “realizare spoturi radio”, “spoturi audio”, etc, dar intr-un singur loc puteti gasii niste oameni care sa va spuna aceste cuvinte:
Radio Jingles, poate fi studioul pe care pana acum nu l-ati cunoscut, dar care cunoscandu-va solicitarile si comenzile pe care le puteti face pe adresa de e-mail: … va poate ghicii si capta gandurile, doleantele si tintele spre care pasiti, ajutandu-va, sfatuindu-va si conducandu-va spre cea mai buna decizie, mergand pe principiul ca doar oamenii de calitate, fac lucruri de calitate.

Suntem constienti de faptul ca ne confruntam cu o concurenta acerba, am putea spune ca exdperienta noastra in domeniu ne permite chiar sa ne bucuram de acest lucru,iar dovada acestui fapt, o constituie implicarea radiourilor in realizarea acestor spoturi, realizare ingradita de mult trambitata exclusivitate, care in realitate reprezinta o taxa suplimentare pentru libertatea de actiune, si care face ca oferta lor, sa devina total neatractiva.

Odata stabilite conditiile de colaborare si realizarea spotului, puteti lansa campania publicitara, urmarind atent evolutia acesteia si cresterea numarului de clienti in raport cu receptionarea mesajelor publicitare.

Un factor decisiv, este perioada de difuzare, care se recomanda a fi de minim 90 de zile, prin minim intelegandu-se faptul ca marinduse numarul de zile alocate desfasurarii campaniei de publicitate, sansele de receptionare a mesajelor, la nivelul subconstientului,cresc foarte mult, gravandu-se in memorie, aidoma unor rutine, constientul recurgand la ele atunci cand ele devin necesare.

In cazul in care doriti sa aduceti in atentia publicului activitatea firmei dumneavoastra, puteti opta pentru o campanie de publicitate combinata, alegand difuzarea concomitenta a doua spoturi, unul care sa faca referire la activitatea firmei in ansamblu, si altul care sa puncteze calitatile unui produs, demonstrand in acest fel, scopul investitiilor dumneavoastra, si nu in ultimul rand, finalitatea lor practica, aceasta din urma, reprezentand un beneficiu pentru receptorii mesajelor publicitare.

Lasa un mesaj

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Facebook
YouTube
Soundcloud