Oferte

  • Promo: pret de la 15 euro pana la 100 euro.
  • Promo: pret de la 15 euro pana la 100 euro.
  • Spot tip reclama: pret de la 20 euro pana la 150 euro.
  • Un hitmix : pret de la 7 euro pana la 10 euro.
  • Un pachet special pentru dj’s cu 10 acapele, un intro, un promo: pret fix de 30 euro.
  • Un pachet de 10 swepers, 2 hitmix-uri, 10 acapele si un promo: pretde la 50 euro pana la 100 euro.
  • Un pachet cu 7 swepers, 7 acapele, 1 promo, 1 hitmix: pret de la 30 euro pana la 60 euro.
  • O linie muzicala incluzand fonduri pentru stiri, sport, meteo, semnal reclame si alte fonduri: pret de la 50 euro pana la 200 euro.
  • Negative, piese pentru karaoke si nu numai incepand de la pretul de 100 de lei in functie de complexitatea acestora.

 Spoturile pentru campanii electorale si IVR-urile telefonice, se negociaza de la caz la caz. 

Hitmix-ul personalizat, este mixajul a mai multor fragmente de melodii de ultima aparitie sau nu, pe care se  suprapun inregistrari a uneia sau mai multor voci pronuntand numele postului de radio, diverse sloganuri sau fraze cheie, care luate impreuna, definesc structura si indica politicile acestuia si care sunt un segment al productiei audio..
Acapela este o voce inregistrata, simpla sau procesata cu ajutorul efectelor de studio, care se poate aplica, (suprapune) peste un fond muzical sau de natura ambientala, realizand prin aceasta contextul dorit si dand un mai mare impact mesajului pe care dorim sa il transmitem si care poate fi folosita la realizare de spoturi radio, productie audio sau productie radio.
O cortina radio, este acel fond sonor, muzical sau de natura ambientala, in care liniile melodice sau efectele stridente sunt mult atenuate, astfel in cat sa permita o prezentare sau o relatare mai lunga a vorbitorului. Trebuie mentionat faptul ca o cortina muzicala, poate fi folosita ca intro sau final pentru anumite prezentari, cu conditia ca aceasta sa fie scurta si construita muzical in acest scop, largind paleta de productie radio.
Un jingle, este o inregistrare de voce pronuntand sau cantand pe o scurta partitura numele unui post de radio, imbracata muzical sau cosmetizata cu ajutorul efectelor de studio, cu scopul de a retine atentia ascultatorilor, frapandu-i si determinandu-i intr-un mod constient sau subconstient, sa ramana pe acea frecventa sau canal virtual. Toate aceste elemente si inca multe altele, reprezinta scheletul unui post de radio sau stream de internet, spoturile radio, productia audio si productia radio, dand colorit, diversitate si profesionalism, lansand totodata mesaje, idei si nu in ultimul rand promovand mentalitati, concepte si curente.

Facebook
YouTube
Soundcloud